نمایشگاه‌ تبریز فرصت مناسبی برای تعامل بین فعالان صنعت گردشگری است/ پیگیری مستقیم پروژه‌های گردشگری توسط وزیر میراث‌فرهنگی

نماینده ناظر مجلس در شورای عالی میراث‌فرهنگی ضمن حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تبریز از غرفه‌های مستقر در این نمایشگاه بازدید کرد.

احد بیوته در حاشیه بازدید از غرفه‌های سومین نمایشگاه گردشگری و یازدهمین نمایشگاه صنایع‌دستی تبریز گفت: استان اردبیل به همراه سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری در این نمایشگاه حضور دارد که فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیت‌های استان است.

نماینده ناظر مجلس شورای اسلامی در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: نمایشگاه‌ها فرصت خوبی برای تعامل و ارتباط بیشتر بین فعالان صنعت گردشگری است و حضور فعالان و مسئولان گردشگری در این رویداد این فرصت را به وجود می‌آورد.

او تاکید کرد: در روز اول نمایشگاه دیدارها و جلسات متعددی را با فعالان و مسئولان ملی و میهمانان خارجی حوزه گردشگری داشتیم که امیدوارم در توسعه گردشگری کشور موثر باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین ادامه داد: وزیر میراث‌فرهنگی و سفیر تاجیکستان نیز از غرفه استان اردبیل بازدید کردند که رایزنی‌های لازم انجام شد و وزیر میراث‌فرهنگی برای حضور در استان اردبیل و پیگیری مستقیم پروژه‌های گردشگری استان قول مساعد دادند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072601906
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha